top of page
חיפוש
  • מוריס-דוד בר יוסף

אריה מכלוף דרעי - לנשיאות !

כאשר יסיים נשיא-המדינה בוז'י הרצוג את תפקידו, יש למנות ללא כל דיחוי את אריה מכלוף דרעי למשרה הייצוגית הרמה ביותר בישראל ולהכתיר אותו לנשיא-המדינה !


אין יותר ראוי מאריה מכלוף דרעי להיות האזרח מספר-1 במדינה, משום שהוא ניחן בכל התכונות הדרושות לתפקיד הנשיא, מה עוד שנרדף במשך שנים על לא עוול בכפו ואפילו ריצה עונש מאסר בפועל בהיותו 'זכאי', רק משום מוצאו המזרחי.


אריה מכלוף דרעי הוא סמל מובהק ליצירת אחדות בעם ישראל, הוא מתרחק מכל שסע ופילוג על רקע עדתי ומגדרי ותורם רבות לקירוב לבבות בין אשכנזים לבין ספרדים, מתוך כך שהוא יודע להתעלם מרעשי-רקע בדבר קיפוח כביכול של עדת הספרדים בארץ.


האיש תם וישר כמו סרגל ואפילו מכבד את מערכת המשפט וזרועותיה, תכונה נדירה בקרב פוליטיקאים מקומיים ותעיד על כך העובדה לפיה, אפילו הסכים להודות בבית-המשפט, במסגרת עסקת-טיעון, בעבירות על חוקי-המס הדרקוניים של המדינה. לא כל נאשם היה מסכים להודות בעבירות שהיו נושאות עמהן במקרים אחרים אות-קלון, אבל אריה מכלוף דרעי הוכיח גדולת נפש בהודאתו בבית-המשפט,למרות שמדובר רק בהונאת כספי המדינה. יתר על כן, הוא גילה אצילות רבה כאשר נטל על עצמו את האחריות לביצוע העבירה, כאשר מי שלדבריו ביצע אותה, היה אחיו וכך חשף גם את נאמנותו למשפחה.


ראוי גם לזכור כי מדובר אחרי הכל, במי שבזמנו הגיע לאגף-התורני של מחנה 'מעשיהו', למרות שהיה בעיני תומכיו חף מכל פשע, אבל כיבד את בית-המשפט וריצה את עונשו כאחד האסירים והתעלם מהפגנות התמיכה בו, שנערכו מול הכניסה לבית-הכלא והסתפק רק באמירה שקטה לפיה הוא 'זכאי'.


צניעותו ורוחב ליבו של אריה מכלוף דרעי כבר נודעו במהלך השנים כאחד הסמלים הבולטים שלו, לאחר שזכה בירושה בירושלים ורכש לעצמו חווילה צנועה בגליל הצפוני, בנוסף לדירה הקטנה שלו בשכונת הר-נוף בירושלים. הקפיד תמיד להגן על החלשים ומיעוטי היכולת בעיקר בפריפריה, שלא לדבר על חליפות זולות ונעליים בלויות שלבש ונעל, כאות הזדהות עם השכבות העניות והחלשות בעם.

הצניעות שלו עמדה במבחן נוסף כאשר קיבל במתנה סוף-שבוע באחד מבתי-המלון היקרים ביותר בשווייץ ונזהר לא לשלם חלילה מכיסו תמורת האירוח הנוצץ, שמא יוציאו דיבתו רעה כמי שמנהל אורח-חיים מנקר עיניים על חשבון הציבור וקיבל את מלוא האירוח לו ולמשפחתו במתנה, שלא נחקרה כמו במקרים אחרים.


מאחר שתמיד ראה את עצמו כנציג המובהק של 'ישראל השנייה', הקפיד לאחרונה להמחיש את הדברים באמצעות סרטון שהופק ובו תיאור מכמיר-לב של ילדים-מזרחיים רעבים, על רקע המדיניות האכזרית של הממשלה נגד הדרדקים הספרדים וכך, אחרי בית-המלון באזור האלפים, הדגיש את דאגתו הכנה לצאן מרעתו.


אריה מכלוף דרעי היה ונותר מחוץ לזירה הפוליטית המדממת ופעל לאורך כל השנים להשגת איחוד בין השמאל לבין הימין, כל עוד אחד הצדדים מבטיח מקומה האיתן של מפלגת ש"ס בשלטון, במחיר תקציבים והקצבות וכך גילה גם גמישות פוליטית מרשימה לטובת סיעתו, בחסות המעטה הדתי-ספרדי שהקפיד לשמור.


האיש ידע תמיד לתמוך ולסייע ברבים מחברי סיעתו, אשר מצאו גם הם את עצמם בבתי-הסוהר, רק בגלל היותם ממוצא מזרחי ולא חלילה בשל הרשעתם בבתי-משפט 'אשכנזים' ובכלל, הוא שמר מאז ומתמיד על איפוק כאשר פרץ וויכוח עדתי והקפיד בכבודם של ה'אשכנזים', אשר בבתי-המדרש שלהם למד תורה, עד כדי כך שאפילו חיקה את לבושם, כשהוא מוותר מרוחב ליבו על לבוש מסורת אבותיו הספרדים.


הפוליטיקה הישראלית הכירה עד מהרה בכישוריו המיוחדים, גייסה אותו לגשר בין ניצים והפכה אותו לגורם משמעותי בכל משא-ומתן, עד שמצא עצמו בניגוד לאופיו הצנוע, בתפקיד שר-פנים, כשהוא מקבל את 'דין התנועה' ואת מצוות רבותיו מ'מועצת החכמים' של סיעתו. הוא אפילו נכנע לשוב בהתנדבות אל זירת-הפשע ולחזור לכהן כשר בעמדה בה הורשע בעבר, והכל רק למען טובת המפלגה והעם, וגם כאן מדובר בהקרבה אישית נדירה.


לאחרונה הציב אריה מכלוף דרעי שיא נוסף כאשר הסכים להתפטר מהכנסת ולשמש 'יועץ פרלמנטרי' של סיעת ש"ס בפרלמנט ! במקום לעזוב את בית-המחוקקים ואת בניין-הכנסת, כפי שסבר לתומו השופט שאישר בתמימותו את עסקת-הטיעון עליה חתם השר המורשע, גילה אריה מכלוף דרעי רוחב לב מרגש והודיע כי אין בכוונתו 'ללכת לשום מקום' והוא 'ימשיך להנהיג את הסיעה' למרות הכל, ויעשה זאת תחת חסות התפקיד הצנוע של 'יועץ פרלמנטרי'. קשה למצוא עוד מישהו במעמדו, שהיה מוכן להקריב עצמו ולשמש בתפקיד כה זוטר ואולי אף בתשלום סמלי בלבד, אחרי שכבר שהה ופעל במקומות המכובדים ביותר במדינה ושוב מדובר בהקרבה אישית חסרת תקדים, של איש צנוע ונחבא אל-הכלים, המעדיף את האינטרס הציבורי על-פני נוחיותו האישית!


לא מכבר אף זכה בתקשורת-ההמונים ברוח-גבית ובתמיכה מפיו של 'פרשן' אולפנים מדופלם, שהפך להיות דוברה של 'ישראל השנייה', בעוד הוא עצמו ממלא פיו מים, כיאה למי שמתעלם מכל מצלמה, מיקרופון או ראיון עיתונאי. תמיד ידע להתרחק מאור הזרקורים ומעיתונאים ששיחרו לפתחו ונענה לחשיפה תקשורתית, רק מתוך טובת התנועה והסיעה וחלילה לא מדחף אישי לפרסום, ממנו תמיד סלד ורחק.


מכל הדברים הללו ברור שאריה מכלוף דרעי ראוי להיות הנשיא הבא של מדינת-ישראל אחרי שיסיים בוז'י הרצוג ה'אשכנזי' את כהונתו.


בית-הנשיא של אריה מכלוף דרעי יהא אות ומופת לצניעות ולאיחוד העם המפולג והמשוסע, בזכות פועלו ואישיותו של האיש המסמל זאת יותר מכולם.

מומלץ כבר עתה להתחיל במסע לכהונת אריה מכלוף דרעי לתפקיד נשיא המדינה, שכן הוא עוד עלול להצטנע כהרגלו ולוותר על הכבוד הזה, אולי אפילו למען חסידיו ותנועתו הדוגלת תמיד באחוות ישראל...

בקיצור: אריה מכלוף דרעי לנשיאות !


אין כמו אריה מכלוף דרעי לסמל את אחדות ישראל וערכיה המקודשים ולכן יש לבחור בו כנשיא המדינה!

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page